sobota, 1 czerwca 2013

Suplementacja


Odżywianie włosów od wewnątrz.
Od kiedy zaczęłam dbać o włosy jak i o cerę pije wszelkiego rodzaju ziółka,łykam suplementy aby znaleźć  te które mi najbardziej odpowiadają ,ale również i przede wszystkim żeby polepszyć kondycje i stan moich kędziorków.
I oto przedstawiam wam te produkty które aktualnie zażywam i o których coś więcej napisze jak zakończę suplementacje nimi.

1.Wszystkim chyba już znane: calcium pantothenicum liczę na to ze przyspieszą one porost moich włosów.
2.Tran Trippel Omega-3
3.Humavit Skrzyp i Pokrzywa
4.Beta Karoten z Natura Kaps


Chciałabym wam też przedstawić co aktualnie spijam:

I oto one skromnie: pokrzywę oczywiście oraz moją ulubioną zieloną herbatę z mięta(przepyszna).
Pokrzywę pije już od ponad roku oczywiście z przerwami.Bardzo lubię jej smak a po za tym dzięki niej uporałam się z dokuczliwymi bólami menstruacyjnymi za co jej jestem wdzięczna,wpłynęła również na porost moich babyhair.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz