sobota, 1 czerwca 2013

Sposób na ukojenie skóry głowy









Dziś post o maści clotrimazolum GKS 
Wskazania: Miejscowe leczenie grzybicy skóry: rąk i stóp, tułowia, podudzi i nóg. W leczeniu łupieżu pstrego, a także w leczeniu zakażeń drożdżakowatych skóry i błon śluzowych zewnętrznych narządów płciowych (warg sromowych oraz napletka i żołędzi).

Moja opinia:Maść pomogła mi gdy strasznie swędziała mnie skóra głowy,nie miałam nic innego pod ręką akurat wiec postanowiłam dać szanse jej.Codziennie godzinę przed myciem włosów wcierałam ja w skórę głowy.
Efekty skóra głowy uspokojona,brak swędzenia, poza tym przyczyniła się do porostu włosów( na miesiąc średnio rosną ok 1 cm. gdy wcierałam maść przyrost był 1,7  cm. wiec całkiem spory)


Skład:
Klotrimazol 1,0g
Substancje pomocnicze do 100,0g
Skład substancji pomocniczych:
alkohol cetylowy, alkohol stearylowy, palmitynian cetylu, oktylododekanol, polysorbat 60, stearynian sorbitanu, woda oczyszczona, substancja konserwująca: alkohol benzylowy.

Cena: 2.50 zł

Uważam ze warto ją mieć zawsze w domu,zwłaszcza że jest śmiesznie tania i dostępna w każdej aptece.

1 komentarz:

  1. Dla wielu ważne jest nie tylko wyleczenie skutków choroby, ale i jej przyczynę. Przy łupieżu pstrym taką możliwość daje zestaw Pityver. Odpowiedni dobór składników zawarty w Pityver pomaga w zwalczeniu pasożytniczych grzybów, które są powodem rozwoju tej choroby.

    OdpowiedzUsuń