sobota, 1 czerwca 2013

Pielegnacja

Odżywki i maski które aktualnie pomagają mi w pielęgnacji moich włosów.

1.Kallos, Serical, Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów)


Moja opinia: Maska ta pomogła mi opanować suszę na moich włosach po rozjaśnianiu.Gorąco polecam dziewczynom które zmagają się z tym problemem.Świetnie nawilża,wygładza,pielęgnuję oraz odżywia włosy.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Methosulfate, Parfum, Phenoxyethanol, Methyldibromo Glutaronitrile, Hydroxypropyltrimonium Hydrolized Casein, Citric Acid, Hydrolized Milk Protein, Methylchloroisothiazolinone, Sodium Cocoyl Glutamate, Methylisothiazolinone.


2.Maska Placenta z łożysk roślinnych


Moja opinia: Szczerze mówiąc nie polubiłam się za bardzo z nią.Przede wszystkim nie odpowiada  mi jej zapach dla mnie jest zbyt chemiczny.Maska z moimi włosami nie robiła zbyt dużo wiec daruje sobie ja kolejnym razem.

3.GARNIER Siła i Blask Odżywka do włosów normalnych 


Moja opinia :Odżywki tej używam jako odżywki bez spłukiwania i świetnie sprawdza się na moich włosach,pozostawia je nawilżone,odżywione,błyszczące i miłe w dotyku.Nie powoduje szybszego przetłuszczania ani tzw.oklapu.

Skład:

Skład: Aqua/Water, Cetyl Alcohol, PEG-180, Behentrimonium Chloride, Niacinamide, Saccharum Officinarum/Sugar Cane Extract, Hydroxyethylcellulose, Trideceth-12, Chlorhexidine, Dihydrochloride, Camellia Sinensis/Camellia Sinensis Leaf Extract, Lanolin, Linalool, Amodimeticone, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Pyrus /malus/Apple Fruit Extract, Pyridixine HCl, Cetyl Esters, Methylparaben, Citric Acid, Cetrimonium Chloride, Citrus Limonum/Lemon Peel Extract, Lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone, Parfum/Fragrance


4.Ostatnim produktem jest Gliss Kur Odżywka Ultimate Repair 

Moja opinia: Odżywka zawiera potrójnie skoncentrowany Kompleks Płynnej Keratyny,używana często puszy moje włosy.Natomiast od czasu do czasu gdy potrzebują protein to ładnie je nabłyszcza i wygładza.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Polyquaternium-37, Stearamidopropyl Dimethylamine, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Ceteareth-20, Citric Acid, Phenoxyethanol, Parfum, Dimethiconol, Methylparaben, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, PPG-1 Trideceth-6, Cyclomethicone, Hexyl Cinnamal, Sodium Sulfate, Linalool, Limonene


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz