piątek, 7 czerwca 2013

Naturalne maski do włosów

 


1.Maska z olejkiem rycynowym i naftą: Mieszamy 3 łyżki nafty kosmetycznej z łyżką oleju rycynowego i 3 łyżkami dowolnej odżywki do włosów. Powstałą papkę należy wetrzeć w wilgotne włosy i pozostawić na co najmniej na pół godziny. Potem umyć włosy szamponem, a do ostatniego płukania warto użyć wody z sokiem z cytryny.

2.Maseczka z oliwy: 4 łyżki oliwy z oliwek zmiksuj z 4 łyżkami gorącej wody i nałóż na włosy. Potrzymaj w cieple około godziny, po czym dokładnie umyj włosy szamponem.

3.Maska majonezowa: Połącz ze sobą 1-2 żółtka i 2 łyżki oliwy z oliwek (mikstura powinna przypominać konsystencją gęsty majonez). Papkę rozsmaruj na włosach, nałóż czepek i pozostaw na godzinę. Potem umyj włosy szamponem.

4.Maseczka z jajka i piwa: 1/3 szklanki piwa łączymy dokładnie z jajkiem. rozprowadzamy na wilgotnych włosach, spłukujemy po 15 minutach;

5.Maska na zniszczone włosy:
Zmieszaj miód, jogurt i drożdże w takich samych proporcjach, nanieś na włosy i trzymaj przez 30 minut, a następnie umyj dobrze dobranym szamponem.

6.Maseczka bananowa:
Przyrządź mieszankę z jednego banana, trzech łyżek jogurtu naturalnego, łyżki miodu, pół łyżeczki olejku kokosowego, kilku kropel cytryny i nanieś na włosy na co najmniej pół godziny.

7.Maseczka odżywcza :
Składniki: 5 łyżek mleka kokosowego, 1 łyżka miodu, 3 łyżki jogurtu,
Do niewielkiej miseczki włóż wszystkie składniki. Następnie włóż miskę do mikrofali na kilkanaście sekund. Gotową maskę trzymaj na umytych włosach około 20 minut, a potem dokładnie spłucz letnią wodą.

8.Maseczka nawilżająca
Składniki:1 dojrzałe awokado,3 łyżki śmietany (najlepiej 30%)
Sposób przygotowania:Awokado zmiksuj lub dokładnie rozgnieć. Zmieszaj ze śmietaną na jednolitą masę. Rozprowadź mieszankę na wilgotnych włosach i spłucz po 30 min.

9.Maseczka przeciw wypadaniu włosów:
Składniki:50 dag drożdży piekarskich,mleko
Sposób przygotowania:Drożdże rozpuść w garnuszku z odrobiną mleka (tak, aby uzyskać gęstą masę). Mieszankę rozprowadź na wilgotnych włosach. Nałóż foliowy czepek. Zmyj po 15 minutach.






15 komentarzy:

  1. Zawsze kupuje gotowe maski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowy adres.Niestety do tego konta straciłam dostęp przez wirusa :( Teraz pisze pod adresem http://jasnowlosaa.blogspot.no/

      Usuń
  2. zawsze chciałam zrobić maskę z awokado, ale znowu przegapiłam sezon ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowy adres.Niestety do tego konta straciłam dostęp przez wirusa :( Teraz pisze pod adresem http://jasnowlosaa.blogspot.no/

      Usuń
  3. Maskę z miodem stosuję i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuję raz w tygodniu maseczkę z naftą i olejem rycynowym i muszę przyznać, że włosy są delikatnie wzmocnione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowy adres.Niestety do tego konta straciłam dostęp przez wirusa :( Teraz pisze pod adresem http://jasnowlosaa.blogspot.no/

      Usuń
  5. Świetne naturalne maski:) Być może spróbuję tę na wypadanie włosów...
    A ja dziś zrobiłam też całkiem naturalne masełko do ciała;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowy adres.Niestety do tego konta straciłam dostęp przez wirusa :( Teraz pisze pod adresem http://jasnowlosaa.blogspot.no/

      Usuń
  6. Ja stosuję oliwną, czas od czasu, lecz zamiast wody dodaje sok z cytryny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowy adres.Niestety do tego konta straciłam dostęp przez wirusa :( Teraz pisze pod adresem http://jasnowlosaa.blogspot.no/

      Usuń
  7. Naturalne maski są rewelacyjne :) Ale moją uwagę przyciągnęły zdjęcia - są tak apetyczne, że aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowy adres.Niestety do tego konta straciłam dostęp przez wirusa :( Teraz pisze pod adresem http://jasnowlosaa.blogspot.no/

      Usuń
  8. Naturalne maski są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie wypróbuję ta do wypdających włosów :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń