sobota, 1 czerwca 2013

Kosmetyki do 10 zł warte polecenia

Tanie a dobre!

Pierwszym mym ulubieńcem z kategorii tanie a dobre jest:

TUSZ WIBO, GROWING LASHES
Maskara pogrubiająca, stymulująca wzrost rzęs.
Ok 9zł za 8ml


Opinia: Świetnie rozdziela pogrubia i wydłuża rzęsy jest absolutnie moim numer 1 wśród tuszów do rzęs.Nie kruszy się,wytrzymuje bez zarzutów cały dzień na moich oczętach.
Gorąco polecam.


Kolejny produkt jest również godny polecenia jest to podkład:
Verona, Ingrid, Mineral Silk&Lift (Długotrwały mineralny fluid nawilżająco-wygadzający)



 Cena: 8,50zl / 30ml

Opinia: Posiadam cerę płytko unaczynioną,podkład ten świetnie radzi sobie ze wszelkiego rodzaju zaczerwienieniami i niedoskonałościami.Nie zapycha porów,cera wygląda naturalnie i świeżo.Jedynym minusem podkładu jest trwałość wytrzymuje ok 6 godzin na mojej twarzy,mimo to sadze ze wart jest uwagi.Z tego co wiem nie w każdej drogerii jest dostępny ja zamawiam najczęściej go na Allegro.


Kolejny kosmetyk to krem Ziaja, Oliwkowa, Naturalny krem oliwkowy,
który sprawdza się w wielu rolach.




Cena: 5zł / 50ml

Pierwsze zastosowanie kosmetyku to twarzy na noc ponieważ długo się wchłania i jest trochę tłusty, mimo to świetnie odżywia i nawilża cerę.
Kosmetyku używam również jako balsamu do ust,jeżeli nie mam nic innego pod ręka.W tej sytuacji rownież sobie radzi, natychmiast nawilża spierzchnięte usta.
Kolejne zastosowanie to smarowanie suchych kolan i łokci kremem.
A wiec sami widzicie krem ma mnóstwo zastosowań i na pewno wart jest swojej ceny.


Nastepnym produktem jest słynna wcierka Jantar

 

 Cena:ok 9 zł

Była to moja pierwsza wcierka jaką używałam i chętnie do niej powracam.Po kuracji wcierka pojawiło mi się mnóstwo babyhair z czego byłam i jestem przesczesliwa,ograniczyła również wypadanie włosów może nie całkowicie ale i tak jestem z niej zadowolona i oczywiście najwazniejsze przynosi ogromną ulgę mojej skórze głowy.


Kolejnym kosmetykiem jest peeling do ciała  
JOANNA Naturia Peeling Myjący 100 ml Żurawina

Cena:ok 4 zł za 100ml


Lubie ten produkt przede wszystkim za obłędny zapach.Dobrze się sprawdza jako delikatny peeling jeżeli ktoś chce mocnego zdzieraka to się nie sprawdzi.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz